«Χόρεψέ με, πατέρα» της Κατερίνας Αντωνιάδου, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Αρμένη, στο Θέατρο Αργώ, για 2η χρονιά


«Χόρεψέ με, πατέρα» της Κατερίνας Αντωνιάδου, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Αρμένη, στο Θέατρο Αργώ, για 2η χρονιά


Η Non Grata Productions παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά την παράσταση «Χόρεψέ με, πατέρα» της Κατερίνας Αντωνιάδου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 στο Studio του Θεάτρου Αργώ. Η σκηνοθεσία είναι του Γιώργου Αρμένη, με τον ίδιο στον ρόλο του πατέρα και την Κατερίνα Αντωνιάδου στον ρόλο της κόρης.


Λίγα λόγια για το έργο:


Ένας πατέρας με άνοια και η υστερική κόρη του, προσπαθούν μάταια να επικοινωνήσουν. Ο καθένας μέσα από τη δική του διαταραχή, πάλλεται μέσα του, αναζητώντας την προσωπική του λύτρωση.


Η κόρη έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον πατέρα της. Τον επισκέπτεται καθημερινά, τον φροντίζει, έχει την απόλυτη ευθύνη του. Έχει παραμερίσει εντελώς τη ζωή της. Αυτή η μέρα που εξελίσσεται, είναι και η μέρα έξαρσης του πατέρα. Δεν την αναγνωρίζει. 

Ο ίδιος, προσκολλημένος σε ένα σταματημένο ρολόι, περιορίζεται σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα, αρνούμενος πεισματικά την αλήθεια. Αρνείται τα παιδιά του, αρνείται τη δουλειά που υπηρέτησε, αρνείται την ανικανότητά του να αυτοεξυπηρετηθεί. Παρά τις υστερικές πιέσεις που δέχεται από την κόρη του, φαίνεται να υπεκφεύγει συνεχώς από την πραγματικότητα -ή τουλάχιστον έτσι σκέφτεται το μπερδεμένο μυαλό της κόρης. 

Μην μπορώντας κι αυτή να επικοινωνήσει με τη νέα πραγματικότητα, χάνεται. Ανίκανη πλέον να διαχειριστεί και την προ πολλού, κατεστραμμένη σχέση με τον πατέρα της, αλλά κυρίως τη σχέση της με τον εαυτό της, μπερδεύεται. Μπερδεύεται και κατηγορεί. Φτάνει στο σημείο να αμφισβητήσει την άνοια του πατέρα της, τρομοκρατώντας τον και φωνάζοντάς του «Δεν σε πιστεύω! Ένα παιχνίδι είναι αυτό που κάνεις»! 

Πάντα μέσα από τη θέση του θύματος, προσκολλημένη στο παρελθόν της, το άμεσα εμπλεκόμενο με τον πατέρα της, το αναπολεί, πυροδοτώντας μνήμες άγριες και τον παρασέρνει σ' έναν βίαιο χορό αισθήσεων και παραισθήσεων.


Η επικοινωνία είναι ένα χαμένο παιχνίδι. Η κατανόηση και από τις δύο πλευρές ανύπαρκτη και το εγώ του κάθε ήρωα είναι τόσο μεγάλο, που δεν αφήνει περιθώρια να δουν πέρα από τη μύτη τους. Η άνοια και η υστερία προχωρούν, ασφυκτικά δεμένες, με άρρωστα βήματα, που τα μισά τρεκλίζουν προς τ' αριστερά και τ' άλλα μισά προς τα δεξιά.

Προορισμός δεν υπάρχει. Πάνε και οι δυο, όπου φυσάει ο άνεμος. Ένα απόγευμα. Μια παραληρηματική ημέρα, που η κάθε επόμενη μέρα, έπεται μιας άλλης, που τίποτα δεν αλλάζει.

Πάντα μέσα από ένα χιούμορ, πάντα μέσα από ένα γέλιο, πάντα μέσα από έναν κλαυσίγελο, ένα απόγευμα, πατέρας και κόρη συναντιούνται και κοιτάζονται με βλέφαρα κλεισμένα.


Ταυτότητα της παράστασης: 


Κείμενο: Κατερίνα Αντωνιάδου 

Σκηνοθεσία: Γιώργος Αρμένης 

Πρωτότυπη μουσική: Βασίλης Κονταξής 

Ενδυματολογία: Κωνσταντίνος Γιαννιώτης 

Σκηνογραφία: Κωνσταντίνος Γιαννιώτης 

Φωτισμοί: Θοδωρής Γκόγκος 

Φωτογραφίες: Παντελής Κονσολάκης 

Τρέιλερ: Thanos Angelis, Παντελής Κονσολάκης 

Γραφιστική επιμέλεια: Playwalk 

Διαχείριση social media: Γιάννης Βαλτινός 

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Νταίζη Λεμπέση 

Εταιρεία παραγωγής: Non Grata Productions


Παίζουν οι: Γιώργος Αρμένης, Κατερίνα Αντωνιάδου


Πληροφορίες: 


Θέατρο Αργώ (Studio) 
Ελευσινίων 13-15, Αθήνα 10437 (σταθμός Μετρό: «Μεταξουργείο») 
Τηλέφωνα: 2105201684 


Από τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 έως τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024 


Ημέρες και ώρα παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00


Τιμή εισιτηρίου: 16 ευρώ (γενική είσοδος) 


Προπώληση εισιτηρίων: www.more.com/theater/xorepse-me-patera-2os-xronos-epityxias


Διάρκεια: 1 ώρα και 20 λεπτά




Επιμέλεια άρθρου: Πλάτων Σέρρας 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

«Βιργιλίου Κάθοδος» της Αφροδίτης Φλώρου, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Μπουζάνη, στο Θέατρο Ρεκτιφιέ

«ΕνΥδρείο (Κατηγορούμαι)» της Αφροδίτης Φλώρου, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Μπουζάνη, στο Θέατρο Χώρος

«Από το κουκούλι στην πεταλούδα» της Φλωρεντίας Μπέμπη, στο Θέατρο Noūs